På väg i bilen för att hämta lilla Svalan från Fritids.
Plötsligt rapar jag, helt oförberett. Eller inte rapar precis, det är mer som en sur uppstötning, fast inte sur. Eller ja, jag öppnar i alla fall inte munnen.
Och kan ni tänka er, den smakar Ahlgrens bilar! Det har jag aldrig varit med om förrut.

Känner du för att kommentera det här inlägget är det helt okej att skriva till exempel: “Intressepil!” eller “Tack för att du delar med dej av detta stora!”